نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار مدافع پرسپولیس در سیرجان صادقی در استخر مصدوم شد؟ تکذیب خرید تیام توسط استقلال برنامه هفته پایانی لیگ برتر انگلیس | جام به منچستر می‌رود یا لندن؟ عبدی زیر تیغ جراحی تمرین استقلال تعطیل شد ویسی خشمگین‌تر از روز مسابقه | نگران داوری‌ها و ناداوری‌ها هستم مصدومیت عجیب صادقی | فصل برای هافبک پرسپولیس تمام شد ساکت سومین جام را هم از استقلال می‌گیرد؟ مهاجم سابق پرسپولیس ارزشمندترین بازیکن جی لیگ پیشنهاد هندی برای چشمی علیپور پیشنهاد از لیگ ایران را تایید کرد| در دوراهی پرسپولیس یا سپاهان خطیر خالق اسپانسر‌های سرگردان استقلال برنامه‌های الشباب برای جذب دیبالا اولتیماتوم پیکان به عنایتی
سرخط خبرها
منبعی آگاه از AFC:

ایرانی‌ها هنوز رسما انصراف ندادند

  • کد خبر: ۱۵۱۷۵
  • ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰
ایرانی‌ها هنوز رسما انصراف ندادند
منابع آگاه از کنفدراسیون فوتبال آسیا به یک نشریه اماراتی خبر دادند که تغییری در حکم AFC مبنی بر برگزاری بازی‌های نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا در خارج از این کشور ایجاد نمی‌شود.
به گزارش شهرآرانیوز؛ دبیرخانه کل کنفدراسیون فوتبال آسیا به کمیته اجرایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا توصیه کرد که بازی‌های نمایندگان ایران در آسیا در خارج از این کشور برگزار شود.

منابع آگاه از AFC خبر دادند: هیچگونه تصمیم رسمی از سوی باشگاه‌های ایران برای کناره گیری از این مسابقات به AFC تا الان ارسال نشده است. باشگاه‌های ایران می‌توانند به این رای اعتراض کنند، ولی هیچ تغییری در برگزاری بازی‌های آن‌ها در زمین بی طرف اتفاق نخواهد افتاد.

به گزارش فارس، روز گذشته کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به فدراسیون ایران اعلام کرد که بازی‌های نمایندگان این کشور به خاطر مسائل سیاسی باید در زمین بی طرف برگزار شود. البته حکم نهایی را باید کمیته اجرایی صادر کند که هنوز این حکم اعلام نشده است.

از سوی دیگر امروز بعد از جلسه تصمیم گیری نحو شرکت در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، تمام نمایندگان ایران اعلام کردند که مقابل رای ظالمانه AFC تسلیم نمی‌شوند و در صورت حکم به بازی در خارج از ایران، از این مسابقات انصراف می‌دهند.
 
منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->